Mortal Kombat 11 recebe atualização com mudanças na progressão e dificuldade

A desenvolvedora NetherRealm Studios lançou um grande patch para Mortal Kombat 11 hoje, que já pode ser baixado no PS4 e deve chegar em breve nas outras plataformas em que o game já está disponível. A atualização traz algumas mudanças aguardadas no game, como um balanceamento na progressão, o que garantirá uma melhor distribuição nas recompensas durante o game.

Além disso, a Torre do Tempo também recebeu mudanças: o time de desenvolvedores diminuiu a dificuldade de alguns combates e também aumentou os ganhos de Kurrency durante os combates. Falando nisso, a desenvolvedora também vai dar um pacote aos jogadores com diversas moedas digitais do game.

Segundo o Reddit da NetherRealm, cada usuário receberá 500.000 Koins, 500 Korações, 1.000 Fragmentos de Alma e 1.000 Kristais do Tempo. Além dos balanceamentos e agrados para os jogadores, o novo patch também vem para corrigir alguns erros e bugs que estão presentes no título, como a possibilidade de escolher duas variações de um personagem como padrão, o que causava problemas ao jogar online.

Análise - Mortal Kombat 11 -Ótimo gameplay com novas mecânicas
​ de combate e excelentes opções de customização

Mortal Kombat 11 tem versões para PC, PS4, Xbox One e Nintendo Switch. Abaixo, você confere as todas as mudanças trazidas no patch de hoje que foi lançado no game (em inglês):

General Gameplay Adjustments

•  Fixed an exploit that allowed for more than one variation of a character to be set as default, which could then result in an online desync when trying to select that character

• Fixed a rare issue that occurred if the user lost internet connectivity while customizing their character, which would sometimes result in that variation being saved with some items being locked

• Fixed a rare issue that was affecting some user progression after using Kenshi’s blindfold in the Krypt to fully drain their Soul Fragments

• Move list and frame data corrections

• Integrated launch day gameplay server-side data

• Tweaks to online match-making

• AI adjustments

• Fixed a rare crash involving trying to use quick moves list in story mode

• Fixed a rare crash in the Totem Pole tower in The Gauntlet

• Fixed a crash related to pausing and unpausing the game

• Corrected some incorrect instruction text in tutorial mode

• Enabled Dev Slayer functionality

• Kitana’s Fans will no longer sometimes remain invisible if she is interrupted out of Edenian Fade with specific timing

• Hotfix server data will no longer sometimes become invalid when the game is booted up online

• Fixed a rare crash involving using a consumable near a chest in The Krypt

• Increased rewards for breakables in The Krypt

• Adjusted rewards from AI Battle mode

• Increased Koin rewards for winning Ranked Matches

Towers of Time Adjustments

• Adjusted AI difficulty curve

• Further opponent health reductions in higher level Towers

• Performing a Fatal Blow while standing in an active modifier will no longer sometimes cause unexpected behavior or a crash

• Ice based modifiers will no longer attempt to freeze players during invalid states

• Adjusted and removed modifiers from many Daily Towers

• Increased Koin Rewards for kompleting Towers and Tower Platforms

• Increased Dragon Challenge Koin rewards

• Increased post fight Koin rewards

• Increased amount of Hearts earned from Fatalities, Brutalities, and Mercies

• Lowered modifier damage for many modifiers

• Adjusted the lifespan of several modifiers

• Dramatically increased cooldowns on Tag Assist modifiers

• Fixed a missing Reduced Damage modifier in The Gauntlet

• Several Gift/Curse Modifiers are now considered projectiles allowing them to interact with moves that effect projectiles as intended

• Adjusted Gauntlet difficulty and progression requirements

• Disabler Konsumables now work with all intended modifiers

• Improved targeting for several Konsumables

• Sektor Hunter Killer Protocol Modifier is now disabled by the Rocket Disabler Konsumable

• Corrected some multipliers on Augments for some characters which were inconsistent with others

• Fixed incorrect Armor interactions with some Modifiers

• Decreased Konsumable cooldowns for players

Via: WccFTech
  • Redator: Mateus Mognon

    Mateus Mognon

    Mateus Mognon é formado em Jornalismo pela Universidade Federal de Santa Catarina. Vencedor do prêmio SET Universitário na Categoria Reportagem Digital, atua nos sites do grupo Adrenaline desde 2014. Atualmente, colabora para os veículos com notícias, análises e artigos envolvendo tecnologia e games.

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